ריהוט משרד זה כרטיס הביקור שלך
משרד חדש. ריח של התחלה חדשה באוויר. רבים מאתנו רוצים לראות את עצמם בנקודה של פתיחת משרד עצמאי. ולא משנה האם מדובר ברואה חשבון או בעורך דין, או במשרד פרסום . יש כמה נקודות חשובות שעלינו לדעת בטרם נעשה את הצעד: גיבוש תכנית עסקית אשר תיקח בחשבון שיקולים פיננסים שונים, לוח זמנים ברור להגשת המטרות, תחזית עסקית לגבי ההכנסות. ועוד תחום אחד חשוב עליו יש לתת את הדעת הינה, עיצוב המשרד וחלוקתו בצורה הטובה ביותר עבורכם. כדאי גם שהריהוט של המשרד יתאים לאווירה העדכנית.
"כסאות נוחים כמו שציינו, הם אלמנט בסיסי בכל משרד שעובד שעות מרובות."
האם כדאי לרהט בריהוט זול ולא יקר?
רמות שונות של ריהוט משרדי מתחילות בריהוט יד שנייה כגון אתר "יד שתיים" אך אז תאלצו להסתפק בריהוט משומש ולא חדש. הריהוט גם לא יתאים בצורה מדויקת לצרכים האישיים במשרד שלכם, העובדים ירגישו שהכיסאות אינם נוחים. ויתלוננו. ובעבודה משרדית שבה צריך לשבת על הכיסא המון שעות – מדובר בנושא שאסור לזלזל בו. בנוסף לכך הריהוט במשרד מהווה בלתי נפרד מתדמיתו של כל עסק. ולכן כמו שמקדישים תשומת לב לריהוט הבית בקפידה, גם העסק צריך להיות מרוהט באותה מידה.
טיפים לעיצוב ריהוט משרדי:
- במשרד קטן מומלץ לעצב בצבעים בהירים בגווני השמנת, הלבן והאפור על מנת לתת תחושה של מרחב ואוויר.
- כסאות נוחים כמו שציינו, הם אלמנט בסיסי בכל משרד שעובד שעות מרובות. כסאות שאינם מתאימים עלולים לגרום לבעיות בגב.
- מחיצות אקוסטיות – במקום לשכור משרד עם חדרים נעולים לכל עובד, ישנה מגמה לעבור לחלל גדול המחולק באמצעות המחיצות האקוסטיות לנישות קטנות. כך כולם רואים שאתה עובד מצד אחד ומצד שני יש פרטיות ושקט לנהל שיחת טלפון.
היום בעידן שנות ה2000 כאשר אנו נמצאים שעות רבות במשרד והמכורים ביננו, אף עלולים לישון במשרד. ישנו צורך בחשיבה מעמיקה לגבי הציוד אותו נרכש בסופו של דבר. ציוד אשר ישפיע עלינו ועל הלקוחות כאחד.
לפרטים נוספים כנסו לאתר: www.gur-wood.co.il